Samples Loopmasters Hip Hop And Rap MULTi-FORMAT-DISCOVER

Techside

Membre ✓
Certifié
Level 5

Torrents Stats

Messages
3 546
J'aime
72 229
Trophées
1 630
Inscrit
31 Décembre 2020
Loopmasters present Hip Hop & Rap - a modern representation of crystal clear and bass heavy sounds that are perfect for beatmakers looking to create a contemporary rap banger oozing with total professionalism. Come and join the wave 100% royalty-free!

Rocking up with over 1.5 GB of content, Hip Hop & Rap has been expertly crafted by our finest producers to bring you definitive street sounds you can make a statement with. Hip Hop drum loops, 808 bass samples, sub bass loops, rap vocal samples, FX one-shots & impacts, textures, melodic hits and much more have all been devotedly recorded, processed and gathered so beat crafters across the globe can inject their sound palette with a new burst of energy and heat.

With loops shaking trunks between 116-160bpm, Hip Hop & Rap is perfect for its named genres, as well as harder Trap and other bass heavy rap styles. As always musical content is key-labelled for instant integration into your mix. - Loopmasters bring you Hip Hop & Rap - a distinctively edgy selection for your next production.


cover.jpg


Contenu masqué
Vous devez aimer ce post pour à accéder à ce contenu.
 
Dernière édition:

Mars-Boots

VeryLeak's Unique Member 👑
Level 4

Torrents Stats

Messages
207
J'aime
9 676
Trophées
650
Inscrit
10 Juin 2020
Bhe ? Manque le lien DL !
 

Mars-Boots

VeryLeak's Unique Member 👑
Level 4

Torrents Stats

Messages
207
J'aime
9 676
Trophées
650
Inscrit
10 Juin 2020
Salut,

c'est en cours, dispo dans quelques minutes 😉
Pourquoi 2 parts dans les zip ?
CD-12012Part1 = r00 à r23
CD-12010Part2 = r13 à r23
C’est un doublon ? Parce que ça marche très bien sans le part2 (500Mo en moins).
 

Techside

Membre ✓
Certifié
Level 5

Torrents Stats

Messages
3 546
J'aime
72 229
Trophées
1 630
Inscrit
31 Décembre 2020
Salut,

C'est une compression WinRar en mode Stockage, si tu supprimes l'une des deux part tu ne peux pas décompresser.
La décompression se lance uniquement à partir du part1 😉
 
Dernière édition:

Mars-Boots

VeryLeak's Unique Member 👑
Level 4

Torrents Stats

Messages
207
J'aime
9 676
Trophées
650
Inscrit
10 Juin 2020
Salut,

C'est une compression WinRar en mode Stockage, si tu supprimes l'une des deux part tu ne peux pas décompresser.
La décompression se lance uniquement à partir du part1 😉
Ok, c’est comme tu dis 👍
Le pack a de très bons sons, merci.
 
Haut Bas