Samples Heavyocity Mosaic Neon KONTAKT

Techside

Membre ✓
Certifié
Level 5

Torrents Stats

J'aime
103 226
Trophées
2 410
Inscrit
31 Décembre 2020

REVIVING VINTAGE SYNTHESIS
Mosaic Neon breathes inspiring new life into the harmonically rich world of vintage and analog synthesis techniques by reimagining them in new and innovative ways and capturing the colorful and emotional essence they can elicit.

NOSTALGIC AND NEW
Blending nostalgia with innovation, Mosaic Neon is a scoring tool that utilizes legendary synthesis techniques to shape future sounds for constructing iconic and emotional cues of any scale.

TRANSFORMED SOURCES
With its vast array of transformed sources, Mosaic Neon offers a diverse array of options for creating unique sonic elements that can infuse your compositions with unconventional qualities.

EMOTIVE STARTS
Over 100 customizable snapshot presets chock-full of emotive qualities ranging from nostalgic to menacing, somber to bright—these are ideal cue-starters for the modern composer.

SCORE-FRIENDLY SYNTHESIS
Mosaic Neon elevates a wide palette of quintessential synth sounds into dynamic, score-friendly cinematic elements such as ethereal pads, complex rhythms, warm textures, and hypnotic arpeggios.

MOSAIC ENGINE
Mosaic Neon's compelling content rejuvenates vintage sounds, but its real power lies in the captivating textures and exciting rhythmic features that emerge when they are layered across the Mosaic Engine's three channels, resulting in a rich and dynamic sonic landscape.

THE MOSAIC SERIES

Conceived to keep composers creative, each instrument in the Mosaic Series features a unique set of foundational elements, designed for custom layering and combination.

MOSAIC_Neon_MainHeader3-1024x753.jpg

Lucas20

Master 🏆
Level 1

Torrents Stats

J'aime
6
Trophées
181
Inscrit
26 Octobre 2019
nice very good my friend for your bank

GoergieStobba1

l'Actif 🥉
Level 1

Torrents Stats

J'aime
0
Trophées
49
Inscrit
27 Juin 2023
top l'ami!
je cherchais justement

Techside

Membre ✓
Certifié
Level 5

Torrents Stats

J'aime
103 226
Trophées
2 410
Inscrit
31 Décembre 2020
Lien mis à jour

Techside

Membre ✓
Certifié
Level 5

Torrents Stats

J'aime
103 226
Trophées
2 410
Inscrit
31 Décembre 2020

Loccos Beats

l'Affirmé 🥈
Level 1

Torrents Stats

J'aime
6
Trophées
98
Inscrit
13 Juillet 2021

REVIVRE LA SYNTHÈSE VINTAGE
Mosaic Neon insuffle une nouvelle vie inspirante au monde riche en harmonies des techniques de synthèse vintage et analogiques en les réimaginant de manière nouvelle et innovante et en capturant l'essence colorée et émotionnelle qu'elles peuvent susciter.

NOSTALGIQUE ET NOUVEAU
Mêlant nostalgie et innovation, Mosaic Neon est un outil de notation qui utilise des techniques de synthèse légendaires pour façonner les sons futurs afin de construire des indices emblématiques et émotionnels de toute échelle.

SOURCES TRANSFORMÉES
Avec sa vaste gamme de sources transformées, Mosaic Neon offre un large éventail d'options pour créer des éléments sonores uniques qui peuvent insuffler à vos compositions des qualités non conventionnelles.

DÉBUTS ÉMOTIFS
Plus de 100 préréglages d'instantanés personnalisables regorgeant de qualités émotionnelles allant du nostalgique au menaçant, du sombre au brillant : ce sont des signaux de départ idéaux pour le compositeur moderne.

SYNTHÈSE ADAPTÉE AUX PARTITIONS
Mosaic Neon élève une large palette de sons de synthé par excellence en éléments cinématographiques dynamiques et adaptés à la partition tels que des pads éthérés, des rythmes complexes, des textures chaleureuses et des arpèges hypnotiques.

MOTEUR MOSAÏQUE
Le contenu convaincant de Mosaic Neon rajeunit les sons vintage, mais sa véritable puissance réside dans les textures captivantes et les caractéristiques rythmiques passionnantes qui émergent lorsqu'elles sont superposées sur les trois canaux du Mosaic Engine, ce qui donne un paysage sonore riche et dynamique.

LA SÉRIE MOSAÏQUE

Conçu pour garder les compositeurs créatifs, chaque instrument de la série Mosaic dispose d'un ensemble unique d'éléments fondamentaux, conçus pour une superposition et une combinaison personnalisées.

Voir la pièce jointe 66500

[<b>Contenu masqué</b>]
ghgh

Haut Bas